І так,сьогодні 10.03.17...
В універі сьогодні було людно...як на п`ятницю і серед нас теж,враховуючи нашу дідовщину😂 Чесно кажучи,я б віднесла цю рубрику до "Мого жахливого щоденника",але нехай буде краще міні-підсумок сьогоднішнього дня. Не кожен любить багато читати,а так по суті короко,чітко,ясно і весело. А тим більше зараз,коли народ більше любить розважальні жанри. Я з важкістю відсиділа на двох нудних лекціях,перша з яких схожа більше на моральну бесіду,яку доводилося вислуховувати хіба у школі в найсуворішого учителя,а друга більш розважлива,можливо, через те,що саме на ній я почала вести спостереження.
Отож,лекція 1:
Час: 9: 50
Стан прєпода: як завжди із завищеною самооцінкою та бажанням залякати всіх на смерть:D
Настрій: під*бав би когось і лякав як тільки можна.
Мета: згаяти побільше часу на морально-виснажливу бесіду,щоб менше часу пояснювати новий матеріал.або просто нормально поговорити зі студентами.
Енергетичний запас: дві батарейки дюрасель із зарядкою самсунг в задниці.
Зацікавлення предметом: Сам ніфіга не знаю,читаю,але роблю вигляд,що знаю;більше загружаю студентів питаннями,щоб менше розказувати і водночас освіжити собі самому пам*ять.
Атмосфера аудиторії: пошвидше б він пішов геть.
Мова жестів викладача: марсіанська з незрозумілим цезарським трактуванням.
Лекція 2:
Час: 10:36
Викладач : дуже серйозний,як завжди замислений та краватка при сорочці;
Настрій: ліг би й заснув,так важко стояти на ногах...
Мета: продиктувати що-небудь студентам,побільше їм всього розказати і лягти поспати нарешті(!)
Енергетичний запас: Дюрасель майже сів...треба нові купляти...Clever mind,but strong wish to sleep.
Зацікавленість предметом: нудотно,але студентам це треба,щоб потім здати екзамен.
Атмосфера в аудиторії: напівсонна...Миросик майже заснув😁😂
Мова жестів викладача: роздвоєння- тяжіння до сну, бажання гарних сновидінь і водночас жага продовжувати лекцію.
Дані спостереження не мають на меті когось образити. Ні,навпаки розвеселити і нагадати,що це остання студентська весна,яку треба прожити весело,щоб потім було що згадати після закінчення універу,так би мовити,розбавити трохи буденність яскравими спогадами,бо потім ми самі станемо такими ж надто серйозними та нудними к наші дорослі прєподи. Ну але без них було б набагато сумніше,правда?!
Гарного усім настрою та незабутніх вражень!
Your L.Berry
В універі сьогодні було людно...як на п`ятницю і серед нас теж,враховуючи нашу дідовщину😂 Чесно кажучи,я б віднесла цю рубрику до "Мого жахливого щоденника",але нехай буде краще міні-підсумок сьогоднішнього дня. Не кожен любить багато читати,а так по суті короко,чітко,ясно і весело. А тим більше зараз,коли народ більше любить розважальні жанри. Я з важкістю відсиділа на двох нудних лекціях,перша з яких схожа більше на моральну бесіду,яку доводилося вислуховувати хіба у школі в найсуворішого учителя,а друга більш розважлива,можливо, через те,що саме на ній я почала вести спостереження.
Отож,лекція 1:
Час: 9: 50
Стан прєпода: як завжди із завищеною самооцінкою та бажанням залякати всіх на смерть:D
Настрій: під*бав би когось і лякав як тільки можна.
Мета: згаяти побільше часу на морально-виснажливу бесіду,щоб менше часу пояснювати новий матеріал.або просто нормально поговорити зі студентами.
Енергетичний запас: дві батарейки дюрасель із зарядкою самсунг в задниці.
Зацікавлення предметом: Сам ніфіга не знаю,читаю,але роблю вигляд,що знаю;більше загружаю студентів питаннями,щоб менше розказувати і водночас освіжити собі самому пам*ять.
Атмосфера аудиторії: пошвидше б він пішов геть.
Мова жестів викладача: марсіанська з незрозумілим цезарським трактуванням.
Лекція 2:
Час: 10:36
Викладач : дуже серйозний,як завжди замислений та краватка при сорочці;
Настрій: ліг би й заснув,так важко стояти на ногах...
Мета: продиктувати що-небудь студентам,побільше їм всього розказати і лягти поспати нарешті(!)
Енергетичний запас: Дюрасель майже сів...треба нові купляти...Clever mind,but strong wish to sleep.
Зацікавленість предметом: нудотно,але студентам це треба,щоб потім здати екзамен.
Атмосфера в аудиторії: напівсонна...Миросик майже заснув😁😂
Мова жестів викладача: роздвоєння- тяжіння до сну, бажання гарних сновидінь і водночас жага продовжувати лекцію.
Дані спостереження не мають на меті когось образити. Ні,навпаки розвеселити і нагадати,що це остання студентська весна,яку треба прожити весело,щоб потім було що згадати після закінчення універу,так би мовити,розбавити трохи буденність яскравими спогадами,бо потім ми самі станемо такими ж надто серйозними та нудними к наші дорослі прєподи. Ну але без них було б набагато сумніше,правда?!
Гарного усім настрою та незабутніх вражень!
Your L.Berry
Комментариев нет:
Отправить комментарий